Zamiana paradygmatu w edukacji, psychologia pozytywna, nauczanie linearne i lateralne naprzemiennie,
praktyki pedagogiczne najlepsze na świecie,
nauczanie przez doświadczenie.
Teorie poparte fragmentami filmów
Strona główna
Kim jesteśmy
Nasz cel
Główne założenia
Model lekcji 4ALL - nowy wymiar edukacji
Model lekcji 4ALL w szkole-taksonomia Solo
1 etap lekcji
2 etap lekcji
3 etap lekcji
4 etap lekcji
5 etap lekcji
6 etap lekcji
4ALL o ocenianie
autoewaluacja
przykłady konspektów lekcji
język angielski
Język polski
matematyka
biologia
Strategie
Uwaga
Innowacyjne nauczanie 4ALL Edukacja -blog
edukacja
konspekt
Metody pracy w modelu 4ALL
Zróżnicowane nauczanie
Narzędzia zróżnicowanego nauczania
Budowanie wiedzy podstawowej z wykorzystaniem TIK i multimediów
Model motywacyjny Kellera
Etapy lekcji
Uwaga
Znaczenie
Zaufanie
Satysfakcja
Profile uczniów-motywacja
Metapoznanie
Narzędzia metapoznawcze
Kalibracja
Wiedza przed i wiedza po lekcji
Kwestionariusz zachowań metapoznawczych
Moje pierwsze badanie naukowe
Nauczanie przez doświadczenie D.Kolba
Style uczenia się wg D. Kolba
Model lekcji wg D. Kolba
Model lekcji ABC
Strategie A
Strategie B
Strategie C
Model lekcji 5E
Model wg Barnice McCarthy 4MAT
Etapy lekcji
Prawa czy lewa półkula mózgu?
Prowadzimy badania wdrażanych metod
Raport z innowacji
Wpływ słuchanej muzyki na proces zapamiętania
Metapoznanie na lekcjach fizyki
Przedstawiamy model 4ALL na konferencjach i publikujemy
Program szkoleniowy
Cel szkolenia
Nauczyciel po szkoleniu
Uczeń w klasie 4ALL
Szkolenie-model lekcji 4ALL
Szkolenie CLIL
Szkolenie -model lekcji ABC
Szkolenie -model ARCS Kellera
Szkolenia -cykl D. Kolba
Szkolenia-metapoznanie
Szkolenia- metafora i analogia czyli wizualne nauczanie i uczenie się
Linki programów ułatwiających uczenie
Ogólne informacje
Materiał szkoleniowy
Nauczanie przez dociekanie
Matematyka nauczanie pojęciowe
Zróżnicowane ćwiczenia
Strategie
Przykładowe ćwiczenia
Zadania „niska podłoga- wysoki sufit"
Biologia nauczanie pojęciowe
Badanie
Taksonomia SOLO
Strategie
Budowanie wiedzy od podstaw
Zaangażowanie
Badanie
Współpraca
Strategie
Strona główna
Model lekcji 4ALL - nowy wymiar edukacji
Innowacyjne nauczanie 4ALL Edukacja -blog
Metody pracy w modelu 4ALL
Prowadzimy badania wdrażanych metod
Przedstawiamy model 4ALL na konferencjach i publikujemy
Program szkoleniowy
Linki programów ułatwiających uczenie
Materiał szkoleniowy
Nauczanie przez dociekanie
Sitemap
Strona główna
Kim jesteśmy
Nasz cel
Główne założenia
Model lekcji 4ALL - nowy wymiar edukacji
Model lekcji 4ALL w szkole-taksonomia Solo
1 etap lekcji
2 etap lekcji
3 etap lekcji
4 etap lekcji
5 etap lekcji
6 etap lekcji
4ALL o ocenianie
autoewaluacja
przykłady konspektów lekcji
język angielski
Język polski
matematyka
biologia
Strategie
Uwaga
Innowacyjne nauczanie 4ALL Edukacja -blog
edukacja
konspekt
Metody pracy w modelu 4ALL
Zróżnicowane nauczanie
Narzędzia zróżnicowanego nauczania
Budowanie wiedzy podstawowej z wykorzystaniem TIK i multimediów
Model motywacyjny Kellera
Etapy lekcji
Uwaga
Znaczenie
Zaufanie
Satysfakcja
Profile uczniów-motywacja
Metapoznanie
Narzędzia metapoznawcze
Kalibracja
Wiedza przed i wiedza po lekcji
Kwestionariusz zachowań metapoznawczych
Moje pierwsze badanie naukowe
Nauczanie przez doświadczenie D.Kolba
Style uczenia się wg D. Kolba
Model lekcji wg D. Kolba
Model lekcji ABC
Model lekcji 5E
Model wg Barnice McCarthy 4MAT
Etapy lekcji
Prawa czy lewa półkula mózgu?
Prowadzimy badania wdrażanych metod
Raport z innowacji
Wpływ słuchanej muzyki na proces zapamiętania
Metapoznanie na lekcjach fizyki
Przedstawiamy model 4ALL na konferencjach i publikujemy
Nowa strona
Dobre notowanie
Aplikacje multimedialne
Kwestionariusz metapoznawczy
Strategia Synectics-metafora i analogia
Organizatory graficzne
Szablon rozwiązywania zadań Ploya
Najważniejsze cechy etapów lekcji
Przykładowy konspekt lekcji
Program szkoleniowy
Cel szkolenia
Nauczyciel po szkoleniu
Uczeń w klasie 4ALL
Szkolenie-model lekcji 4ALL
Szkolenie CLIL
Szkolenie -model lekcji ABC
Szkolenie -model ARCS Kellera
Szkolenia -cykl D. Kolba
Szkolenia-metapoznanie
Szkolenia- metafora i analogia czyli wizualne nauczanie i uczenie się
Linki programów ułatwiających uczenie
Ogólne informacje
Blog
01/13/2019 - Uczenie przez dociekanie, uczenie indukcyjne
12/27/2018 - Myślenie detektywistyczne
11/22/2017 - Narzędzia TOC w edukacji-konieczność?
10/24/2017 - Scenariusz lekcji języka angielskiego
10/24/2017 - Model lekcji 4ALL=Educere
09/25/2017 - Pomóż mi w lekcjach!
09/24/2017 - Trudności w uczeniu się matematyki-to można zmienić
08/24/2017 - Paradoks wzorowego ucznia
08/21/2017 - Jak zakotwiczyć wiedzę w uczniu
08/17/2017 - Technologie TIK na lekcji
07/29/2017 - Logika indukcyjna
06/08/2017 - Poczucie skuteczności a sukces szkolny
06/06/2017 - Motywacja do zapamiętania
06/06/2017 - Język angielski jako narzędzie w nauczaniu innych przedmiotów
06/06/2017 - Trening kreatywności
06/05/2017 - Doświadczenie/pamięć/emocje
06/04/2017 - Czym jest Edukacja Pozytywna?
06/01/2017 - Umiejętności myślenia rozwijają się w wyniku doświadczania otaczającego świata.
05/31/2017 - Świat obrazu a szkolna rzeczywistość
05/30/2017 - Eksperymenty myślowe
05/25/2017 - Sztuka popełniania błędów
05/24/2017 - Test świadomego myślenia
05/15/2017 - Moja własna praktyka uczenia przez doświadczenie
05/15/2017 - Uczenie przez doświadczenie - metafora strychu
05/09/2017 - Czy współczesna szkoła cierpi na agnozję?
05/09/2017 - Budowanie wiedzy podstawowej, budowanie doświadczenia
04/04/2017 - Wiedza podstawowa a modele mentalne
Scroll to top
Close